close

undefined

undefined



 


Little black submarines
小小黑色潛水艇
Operator please

接線員拜託你
Put me back on the line

幫我重新接上電話吧
Told my girl I'd be back

跟她說我會回來的
Operator please

接線員拜託你
This is wreckin' my mind

這在摧殘我的心靈

Oh can it be
會是真的嗎
The voices calling me

那些聲音在呼喚我
They get lost

他們迷失了
And out of time

而且太遲了
I should've seen it glow
我本該看見它發出的光的

But everybody knows
但每個人都知道

That a broken heart is blind
心碎的人是盲目的

That a broken heart is blind
心碎的人是盲目的

Pick you up, let you down
抱起你,放下你
When I wanna go
當我想離開的時候

To a place I can hide
去一個我可以躲著的地方

You know me, I had plans
你懂我,我有計畫的

But they just disappeared
但它們就這樣消失了

To the back of my mind
下意識的不見蹤影

Oh can it be
會是真的嗎

The voices calling me
那些聲音在呼喚我

They get lost
他們迷失了

And out of time
而且太遲了
I should've seen it glow
我本該看見它發出的光的

But everybody knows
但每個人都知道

That a broken heart is blind
心碎的人是盲目的
That a broken heart is blind
心碎的人是盲目的


Treasure maps, fallen trees
藏寶圖,倒下的樹
Operator please
接線員拜託你

Call me back when it's time
時間到的時候再打給我
Stolen friends and disease
被偷走的朋友和疾病

Operator please
接線員拜託你

Pass me back to my mind
把我的心靈接回來吧

Oh can it be
會是真的嗎

The voices calling me
那些聲音在呼喚我

They get lost
他們迷失了
And out of time
而且太遲了

I should've seen it glow
我本該看見它發出的光的
But everybody knows
但每個人都知道

That a broken heart is blind
心碎的人是盲目的

That a broken heart is blind
心碎的人是盲目的
That a broken heart is blind

心碎的人是盲目的







 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tinayang525 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()