close

對於Major Lazer 其實沒有很熟,但是他們的很多歌我都很喜歡。
他們與其他歌手合作的歌都很好聽,像是Lean on 和Light it up ,非常推薦。


undefined
undefined
undefined

這個MV是在牙買加拍攝的,坦蕩蕩的拍出了當地的人情文化。
我超喜歡的(?)

undefined


 

Never got love from a government man
那些政府官員從來就沒有在乎過
Heading downstream till the levee gives in
隨著流水向下 直到潰堤

What can I do to get the money
我要怎麼才可以拿到錢

We ain't got the money, we ain't gettin' out
我們沒有錢 我們逃不了


Heading downstream till the levee gives in
隨著流水向下 直到
潰堤
And my dreams are wearin' thin
而我的夢想正在逐漸消失
All I need's relief
我所需要的只是慰藉
I need, I need some sympathy

我需要 我需要一些同情


Look at me
看看我
I just can't believe

我真不敢相信
What they've done to me

看他們對我做了什麼
We could never get free

我們永遠沒辦法獲得自由
I just wanna be, I just wanna be

我只想要 我只想要
Look at me
看看我

I just can't believe
我真不敢相信

What they've done to me
看他們對我做了什麼

We could never get free
我們永遠沒辦法獲得自由

I just wanna be,
我只想要

I just wanna dream
我只想做夢

All of my life been wadin' in
我的一生都在涉水
Water so deep now we got to swim

水是如此的深 我們必須游泳
Wonder will it ever end
想著這樣的日子到底有沒有盡頭

How long, how long till we have a friend
要多久 多久我們才會有個朋友

Comin' down, feelin' like a battery hen
載浮載沉 感覺像隻囚在養雞場裡的母雞
Waves won't break till the tide comes in

在潮水捲來之前 波浪不會被打亂
What will I do in the sunrise

在日出之時 我該怎麼辦
What will I do without my dreams

沒有了夢想 我該怎麼辦

Look at me
看看我

I just can't believe
我真是不敢相信

What they've done to me
看他們對我做了什麼

We could never get free
我們永遠沒辦法獲得自由

I just wanna be, I just wanna be
我只想要 我只想要
Look at me
看看我

I just can't believe
我真是不敢相信

What they've done to me
看他們對我做了什麼

We could never get free
我們永遠沒辦法獲得自由

I just wanna be
我只想要

I just wanna dream
我只想要做夢

We're all together in the same boat
我們都在同一艘船上

I know you, you know me
我懂你 你懂我

Baby, you know me
寶貝 你懂我的

We're all together in the same boat
我們都在同一艘船上

I know you, you know me
我懂你 你懂我

Baby, you know me
寶貝 你懂我的

We're all together in the same boat
我們都在同一艘船上

I know you, you know me
我懂你 你懂我
Baby, you know me

寶貝 你懂我的
I just wanna dream...
我只想要做夢...

Baby, you know me
寶貝 你懂我的
 

arrow
arrow
    文章標籤
    Major Lazer 歌詞翻譯
    全站熱搜

    tinayang525 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()